
Silivrispor Kulübü Başkan Adayı Cemil Kızılkaya, yaklaşan kongre öncesinde yaptığı dikkat çekici hamleyle spor camiasının gündemine oturdu. Klips TV’de Gazeteci Tolga Emek’in sunduğu Aramızda Kalmasın programına konuk olan Kızılkaya, kulübe karşılıksız olarak 3 milyon TL bağışladığını kamuoyuna duyurdu.
Kızılkaya, bu bağışı seçim sonucundan bağımsız olarak gerçekleştirdiğini vurgulayarak, “Bu bir reklam değil; Silivrispor’a duyduğum gerçek sevginin bir göstergesi,” dedi. Ayrıca, diğer başkan adaylarına da çağrıda bulunarak, “Sayın Murat Yıldız da 3 milyon TL bağışlasın. Böylece kim kazanırsa kazansın, yeni yönetim kasasında en az 6 milyon TL ile göreve başlasın,” ifadelerini kullandı.
ADAY KADROSUYLA GÜVEN VERDİ
Programda, Cemil Kızılkaya’nın yönetim listesinde yer alacak bazı isimler de açıklandı. Kamuoyuyla paylaşılan kadro şu şekilde:

Kızılkaya’nın oluşturduğu ekip; spor, iş dünyası ve medya temsilcilerinden oluşurken, liste Silivrispor’un geleceği için umut vadeden bir vizyonu ortaya koyuyor.
“SİLİVRİSPOR BİZİM SEVDAMIZDIR”
Bağışın seçime yönelik bir yatırım değil, Silivrispor’a duyulan aidiyetin bir nişanesi olduğunu vurgulayan Cemil Kızılkaya, “Bu kulüp, sadece spor değil; Silivri’nin birlik ruhudur. Elini taşın altına koymaya hazır herkesle omuz omuza yürümeye varım,” diyerek sözlerini noktaladı.
1
BAŞKAN BALCIOĞLU, GAZİLER DERNEĞİ BAŞKANI GÜRCAN’I AĞIRLADI
3076 kez okundu
2
Silivri’de Magunacı Fırın Pasta ve Cafe Açıldı
3019 kez okundu
3
Ne Olmasa Mesela…
2335 kez okundu
4
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Sami Barlas’tan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü’ne ZiyaretGençlik ve Spor Alanlarında Yeni Projeler Masaya Yatırıldı
2268 kez okundu
5
Bora ağabeyiniz her zaman yanınızda, sevgili çocuklar.
1916 kez okundu