Nuray Koçer’den Regaip Kandili mesajı Mesajı

Mübarek Regaip Kandili’nin birlik ve beraberliği güçlendirmesi, gönüllere huzur, sofralara bereket getirmesi temenni edildi.Silivri Birleşik Esnaf ve Sanatkârlar Odası (SİBESO) Başkanı Nuray Koçer, Regaip Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Koçer, Regaip Kandili’nin manevi ikliminin toplumsal dayanışmayı pekiştirdiğine dikkat çekti.
Mesajında birlik ve beraberlik vurgusu yapan Koçer, bu mübarek gecenin gönüllere huzur, hanelere bereket getirmesini temenni etti. Regaip Kandili’nin, esnaf ve sanatkâr camiası başta olmak üzere tüm Silivrili vatandaşlar için hayırlara vesile olmasını dileyen Koçer, edilen duaların Yüce Allah katında kabul olmasını niyaz etti.Nuray Koçer, Regaip Kandili’nin manevi değerlerin güçlendiği, kardeşlik ve paylaşma duygularının ön plana çıktığı müstesna gecelerden biri olduğunu belirterek, tüm İslam âleminin kandilini tebrik etti.
1
BAŞKAN BALCIOĞLU, GAZİLER DERNEĞİ BAŞKANI GÜRCAN’I AĞIRLADI
3087 kez okundu
2
Silivri’de Magunacı Fırın Pasta ve Cafe Açıldı
3024 kez okundu
3
Ne Olmasa Mesela…
2338 kez okundu
4
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Sami Barlas’tan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü’ne ZiyaretGençlik ve Spor Alanlarında Yeni Projeler Masaya Yatırıldı
2279 kez okundu
5
Bora ağabeyiniz her zaman yanınızda, sevgili çocuklar.
1920 kez okundu