Silivri İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Büro Amirliği ekipleri tarafından 22 Şubat – 12 Mart 2025 tarihleri arasında yapılan trafik denetimlerinde 4067 araç ve 279 motosiklet kontrol edildi. Denetimler kapsamında trafik kurallarına uymayan toplam 249 araç sürücüsü ve 33 motosiklet sürücüsüne cezai işlem uygulandı.

Denetimlerde;
4 sürücüye tehlikeli şerit değiştirmekten,
2 sürücüye makas atmaktan,
38 sürücüye ehliyetsiz araç kullanmaktan,
2 sürücüye yönetmeliğe aykırı egzoz tertibatı kullanmaktan,
43 sürücüye muayenesiz araç kullanmaktan,
14 sürücüye sigortasız araç kullanmaktan,
20 sürücüye kırmızı ışık ihlalinden,
1 sürücüye yüksek sesle müzik dinlemekten,
7 sürücüye yaya yolunda araç kullanmaktan,
11 sürücüye kask takmamaktan,
5 sürücüye alkollü araç kullanmaktan,
1 sürücüye ehliyeti yanında bulundurmamaktan,
2 sürücüye saygısızca araç kullanmaktan,
2 sürücüye emniyet kemeri takmamaktan,
5 sürücüye seyir halinde cep telefonu kullanmaktan,
165 sürücüye hatalı park nedeniyle cezai işlem uygulandı.
Ayrıca, çeşitli ihlaller sebebiyle 32 araç trafikten men edildi.





1
BAŞKAN BALCIOĞLU, GAZİLER DERNEĞİ BAŞKANI GÜRCAN’I AĞIRLADI
3068 kez okundu
2
Silivri’de Magunacı Fırın Pasta ve Cafe Açıldı
3015 kez okundu
3
Ne Olmasa Mesela…
2329 kez okundu
4
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Sami Barlas’tan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü’ne ZiyaretGençlik ve Spor Alanlarında Yeni Projeler Masaya Yatırıldı
2261 kez okundu
5
Bora ağabeyiniz her zaman yanınızda, sevgili çocuklar.
1916 kez okundu