
İstanbul Valisi Davut Gül, Silivri’ye gelerek ilçede bir dizi temas gerçekleştirdi. Silivri Kaymakamı Tolga Toğan, Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu, 35 mahalle muhtarı ve kurum müdürlerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda, ilçenin genel durumu ile mahallelerin sorunları ele alındı.

TOPLANTI BASINA KAPALI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Basına kapalı olarak yapılan toplantıda muhtarlar, mahallelerine ilişkin talep ve sorunları doğrudan yetkililere iletti. Karşılıklı görüş alışverişinin yapıldığı toplantıda çözüm önerileri değerlendirildi.
BAŞKAN BALCIOĞLU: KURUMSAL İŞ BİRLİĞİNİ GÜÇLENDİRİYORUZ
Toplantı sonrası açıklamada bulunan Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu, İstanbul Valisi Davut Gül’ün başkanlığında Silivri Muhtarlar Toplantısı’nı gerçekleştirdiklerini belirtti.
Balcıoğlu, “Valimiz Sayın Davut Gül ve Silivri Kaymakamımız Sayın Tolga Toğan ile birlikte ilçemizin 35 mahallesine dair sorunları ve görüşleri muhtarlarımızdan dinledik. Silivri’mizin her köşesinde hemşehrilerimize daha kaliteli hizmet sunabilmek adına kurumlar arası iş birliği ve dayanışmayı güçlendirerek çalışmalarımıza devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
1
BAŞKAN BALCIOĞLU, GAZİLER DERNEĞİ BAŞKANI GÜRCAN’I AĞIRLADI
3076 kez okundu
2
Silivri’de Magunacı Fırın Pasta ve Cafe Açıldı
3019 kez okundu
3
Ne Olmasa Mesela…
2335 kez okundu
4
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Sami Barlas’tan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü’ne ZiyaretGençlik ve Spor Alanlarında Yeni Projeler Masaya Yatırıldı
2268 kez okundu
5
Bora ağabeyiniz her zaman yanınızda, sevgili çocuklar.
1916 kez okundu