Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu, Silivri’nin mahallelerinde görev yapan muhtarlarla Silivri Muhtarlar Derneği’nde bir araya geldi.

Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu, mahalle muhtarları ile Silivri Muhtarlar Derneği’nde buluştu. Başkan Balcıoğlu, toplantıda iş birliğinin önemine dikkat çekerek, birlik içinde çalışmanın Silivri’nin gelişimi için büyük bir öneme sahip olduğunu vurguladı.
Silivri’de her mahalleye eşit hizmet götürebilmek için çalıştıklarını kaydeden Başkan Balcıoğlu, “Silivri’mize hizmet yolunda muhtarlarımızla el birliği içinde çalışmaya devam edeceğiz. Bu süreçte, muhtarlarımızın mahallelerinde gösterdiği özverili çalışmalar, bizlerin daha etkin ve verimli hizmet sunmamıza büyük katkı sağlıyor. Silivri’nin her bir noktasında hizmetin en iyisini sunabilmek için muhtarlarımızla güçlü bir iletişim ve iş birliği içinde olmayı sürdüreceğiz” dedi.
Başkan Balcıoğlu, toplantıda sıcak karşılamaları ve misafirperverlikleri için başta Silivri Muhtarlar Derneği Başkanı Serhat Ateş olmak üzere, tüm muhtarlara teşekkür etti.





1
BAŞKAN BALCIOĞLU, GAZİLER DERNEĞİ BAŞKANI GÜRCAN’I AĞIRLADI
3076 kez okundu
2
Silivri’de Magunacı Fırın Pasta ve Cafe Açıldı
3018 kez okundu
3
Ne Olmasa Mesela…
2335 kez okundu
4
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Sami Barlas’tan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü’ne ZiyaretGençlik ve Spor Alanlarında Yeni Projeler Masaya Yatırıldı
2268 kez okundu
5
Bora ağabeyiniz her zaman yanınızda, sevgili çocuklar.
1916 kez okundu
udEaTDKxZg1